Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her
Bogen “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” af Morten Münster; Bogen “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” af Morten Münster Bogen “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” af Morten Münster

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

af Morten Münster

Forhandlere af bogen “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 225,00
Fragt 1: kr. 0,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 0,00 kr. 0,00 1-2 dage kr. 225,00 Vis
Pris:kr. 225,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 233,95
Fragt 1: kr. 0,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 0,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 233,95 Vis
Pris:kr. 233,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 232,50
Fragt 1: kr. 45,00
Fragt 2: kr. 25,00
Levering: 3-5 dage
kr. 45,00 kr. 25,00 3-5 dage kr. 257,50 Vis
Pris:kr. 232,50 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 45,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 25,00
Levering: 3-5 dage
kr. 230,00
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 29,95 1-2 dage kr. 259,95 Vis
Pris:kr. 230,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
kr. 244,00
Fragt 1: kr. 20,00
Fragt 2: kr. 20,00
Levering: 3-5 dage
kr. 20,00 kr. 20,00 3-5 dage kr. 264,00 Vis
Pris:kr. 244,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 20,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 20,00
Levering: 3-5 dage
kr. 242,00
Fragt 1: kr. 27,00
Fragt 2: kr. 37,00
Levering: 3-5 dage
kr. 27,00 kr. 37,00 3-5 dage kr. 269,00 Vis
Pris:kr. 242,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 27,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 37,00
Levering: 3-5 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2017, Udgave: 1

Gyldendal Business / ISBN 9788702243581

Beskrivelse: Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem. Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler. Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.

Forhandlere af bogen “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag”

Boghandel Total
kr. 158,00 Vis
kr. 159,95 Vis
kr. 165,00 Vis
kr. 181,95 Vis
kr. 199,00 Vis
kr. 209,95 Vis

Bogtype: E-bog, Udgivelsesår: 2017, Udgave: Edition 1

Gyldendal / ISBN 9788702243628

Beskrivelse:

Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi bygger vores alle vore sædvanlige strategier til. Morten Münster omsætter de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – en helt konkret håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.

Forhandlere af bogen “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag”

Boghandel Total
kr. 154,95 Vis
kr. 158,00 Vis
kr. 165,00 Vis
kr. 181,95 Vis
kr. 199,00 Vis
kr. 209,95 Vis

Bogtype: Lydbog download, Udgivelsesår: 2017, Udgave: Edition 1

Gyldendal / ISBN 9788702243635

Beskrivelse:

Barack Obama brugte det som sin hemmelige konkurrencefordel til at vinde to valg. Virksomheder som Google, Amazon og Novo Nordisk bruger det til at skabe innovation, øge compliance, forbedre arbejdsmiljøet og sælge flere produkter. Og succesfulde ledergrupper i C20-indekset er begyndt at bruge det som deres foretrukne strategiske greb.

Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi bygger vores alle vore sædvanlige strategier til. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.

Obama, Google og alle de andre har i stedet anvendt en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din. I bogen omsætter Morten Münster de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – en helt konkret håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som sulter efter alternativer til de gængse virkemidler.